Blog

Maak uw verzenddoos of brievenbuspakket herkenbaar

Bedrukte verzenddoos biedt kansen
Een bedrukte verzenddoos is net zo belangrijk als een bedrukte tas. Wie rondkijkt in de gemiddelde winkelstraat, ziet de vele verschillende tassen die mensen bij zich meedragen. Geen enkele is zonder opdruk. Ze dragen de naam van een bepaalde winkel of merk. Zonder dat mensen er bewust over nadenken maken zij […]

Door ||Categories: marketing|Tags: |Reacties uitgeschakeld voor Maak uw verzenddoos of brievenbuspakket herkenbaar

Nieuwe verpakking maken? 6 Signalen!

Door ||Categories: marketing, productverpakking|Tags: |Reacties uitgeschakeld voor Nieuwe verpakking maken? 6 Signalen!

Bekijk de voordelen van Kraft karton van Kapstone in deze video

Kraft karton
Bekijk de video die Kapstone, de fabrikant van Kraftpak, heeft gemaakt met de voordelen van het Kraftpak karton, zoals sterk, voedselgeschikt, onderscheidend, recyclebaar en relatief licht van gewicht. Wij gebruiken dit Kraft karton voor het maken van dozen, hangtags, sleeves en andere toepassingen. Kraft geeft een mooie natuurlijke uitstraling en is zeer […]

Door ||Categories: Creative, marketing|Tags: , , , |Reacties uitgeschakeld voor Bekijk de voordelen van Kraft karton van Kapstone in deze video

De juiste achtergrondkleur maakt groenten nog aantrekkelijker

In 2016 onderzochten studenten aan de Technische Universiteit van Delft, faculteit Industrieel Ontwerpen, in hoeverre de achtergrondkleur van invloed is op de aantrekkelijkheid van de gepresenteerde verse groentes.

De achtergrond kleur heeft invloed bij de verkoop
Met dit onderzoek hoopten de onderzoekers van de TU inzicht te krijgen in manieren waarop de verkoop van groenten in […]

Door ||Categories: bedrukte doosjes, Design, marketing|Tags: |Reacties uitgeschakeld voor De juiste achtergrondkleur maakt groenten nog aantrekkelijker

Consument vraagt om verschillende maten verpakking

Verschillende maten verpakking
Voor langere tijd was er niet veel variantie in de maten van verpakkingen. Consumenten hadden slechts twee keuzes bij soep uit blik en melk was alleen in grote verpakkingen beschikbaar. Groenten waren vooral voorverpakt in bepaalde porties. Verschillende maten verpakking is nu vraag naar.

Tegenwoordig is de portiegrootte veranderd. Kleine verpakkingen worden voor […]

Door ||Categories: marketing|Tags: |Reacties uitgeschakeld voor Consument vraagt om verschillende maten verpakking

Grafisch Centrum Van der Louw in de publiciteit

Grafisch Centrum Van Der Louw in de publiciteit
Woensdag 24 februari 2016 publiceerde De Heraut | Nieuwsblad voor Lansingerland een artikel over onze drukkerij! Het weekblad besteedde aandacht aan ons familiebedrijf dat al bijna 50 jaar bestaat. Sinds 2010 bedrukken wij ook doosjes, popcornbakjes, hangtags en verpakkingen.  Maar daar blijft het niet bij. De doosjes kunnen […]

Door ||Categories: bedrukte doosjes, marketing|Tags: , , , , , |Reacties uitgeschakeld voor Grafisch Centrum Van der Louw in de publiciteit

Nieuwe Europese richtlijn opdruk geneesmiddelverpakking

Nieuwe Europese richtlijn opdruk geneesmiddelverpakking
Geneesmiddelvervalsing is een groeiend en moeilijk te bestrijden probleem. Om het probleem aan te pakken, publiceerde de Europese Commissie in 2011 een nieuwe Europese richtlijn betreffende vervalste geneesmiddelen.  In deze nieuwe richtlijn zijn de eisen van de verpakking opgesteld. Deze Falsified Medicines Directive (FMD) richtlijn gaat in 2019 van kracht voor […]

Door ||Categories: bedrukte doosjes, bedrukte verpakking, geneesmiddelendoosjes, medicijnendoosjes, wetgeving|Tags: , |Reacties uitgeschakeld voor Nieuwe Europese richtlijn opdruk geneesmiddelverpakking